Garantii ja klienditeenindus

Pakume kõikidele müüdavatele toodetele 24-kuulist garantiid . nii era- kui ka äriklientidele.

Mida garantii katab?

  • Tehase defektid
  • Tellimuse kättesaamisel puuduvad osad
  • Transpordi käigus kahjustunud kaubad (kui see ei ole kliendi süü)

Mis ei kuulu garantii alla?

  • Loomulik kulumine
  • Kliendi põhjustatud kahjustused (kukkumine, väärkasutus, modifikatsioonid jne)

Kuidas esitada garantiinõuet?

  1. Kirjutage meile e-posti teel support@helente.lt , märkides ära tellimuse numbri, tooteprobleemi ning lisades fotosid või videoid.
  2. Meie meeskond vastab samal päeval (kui saame päringu tavapärasel tööajal).
  3. Kui probleem kuulub garantii alla, hoolitseme kogu protsessi eest, sealhulgas tasuta saatmise ja remondi- või asenduskulude eest.
  4. Klient ei pea millegi pärast muretsema – meie katame kõik.

Klienditeenindus

Oleme uhked oma klienditeeninduse üle ja oleme alati abiks. tasuta , olenemata sellest, kas ostate väikese detaili või täieliku simulaatori.

Tehniline tugi – Kui teil on toote, selle paigaldamise või kasutamise kohta küsimusi, kirjutage meile – me aitame!

Võtmed kätte simulaatori tugi – Kui ostsite meilt täieliku simulaatori, pakume kaugtugi ja -hooldus veebis, ilma lisatasuta .

Kui teil on küsimusi või vajate abi, oleme alati valmis aitama. Võite meiega ühendust võtta telefoni, e-posti või veebisaidi reaalajas vestluse kaudu, mille peaksite leidma paremas alanurgas.

Garantii ja klienditeeninduse teave