Tagasi

 1. Kauba tagastamise tingimused

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tooted peavad olema samas seisukorras nagu kättesaamisel ning originaalpakendis koos kõikide lisadega (nt kaablid, kotid, kasutusjuhendid jne), et saaksime tagastada kogu ostusumma.

Tooted, mis on avatud ja mittetäielikud (puuduvad mõned väiksemad pakendi elemendid või lisad, näiteks kotid, kleepsud), on tagastatavad, kuid tagasimakse summast arvestatakse 10–25% haldustasu (restocking fee).

Tooteid, mis on kahjustatud või selgelt kasutatud, tagastuseks vastu ei võeta.

2. Tagastamise protseduur

Enne toote tagastamist võtke meiega ühendust e-posti teel support@helente.lt, et saada tagastusluba ja juhised tagastuse teostamiseks.
Tagastusele tuleb lisada kõik originaalpakendi elemendid ja lisad.

3. Tarnetasud

Kui tagastus toimub defekti või meie vea tõttu, katame tagastuse transpordikulud.
Kui tagastus toimub isiklikel põhjustel (näiteks mõtlesite ümber), vastutab kliient tagastuse transpordikulude eest.

4. Raha tagastamine

Pärast tagastatud toote kättesaamist kontrollime selle 1–2 tööpäeva jooksul ja kui kõik vastab tingimustele, kanname raha kohe tagasi.
Raha tagastatakse algsele makseviisile, kuid selle jõudmine teie kontole võib võtta mitu tööpäeva, sõltuvalt teie pangast.

5. Vigased või mittekvaliteetsed tooted

Kui olete saanud vigase või mittekvaliteetse toote, võtke meiega ühendust 48 tunni jooksul alates kättesaamisest ning lisage tõendina foto või video.
Vigaste toodete puhul saame pakkuda tasuta asendust või täies ulatuses raha tagastamist, sh tarnekulud.

Kui teil on küsimusi või vajate abi, võtke meiega ühendust e-posti teel support@helente.lt.