Garantii ja klienditeenindus
Garantii
Kõik meie tooted on varustatud 24 kuu garantii nii era- kui ka äriklientidele.
Mida hõlmab garantii?
- Tehase defektid
- Puuduvad osad nõudmisel
- veo ajal kahjustatud kaup (kui see ei ole kliendi süü)
Mida garantii ei hõlma?
- Loomulik amortisatsioon
- Kliendi poolt tekitatud kahju (kukkumine, väärkasutus, muudatused jne).
Kuidas esitada garantiinõue?
- Saada meile e-kiri support@helente.ltkoos teie tellimuse numbri, toote probleemi ja võimalike fotode või videotega.
- Meie meeskond vastab samal päeval (kui saame taotluse tavalisel tööajal).
- Kui probleem kuulub garantii alla, hoolitseme kogu protsessi eest, kaasa arvatud tasuta saatmine ja remondi või asendamise kulud.
- Klient ei pea millegi pärast muretsema – me katame kõik.
Klienditeenindus
Oleme uhked oma klienditeeninduse üle ja püüame alati aidata tasutaolenemata sellest, kas olete ostnud väikese osa või täieliku simulaatori.
Tehniline tugi – Kui teil on küsimusi toote, selle paigaldamise või kasutamise kohta, võtke meiega ühendust – me aitame teid!
Toetus võtmevalmiduse simulaatoritele – Kui olete meilt ostnud täieliku simulaatori, pakume teile kaugtuge ja veebipõhist hooldust ilma lisakuludeta.
Kui teil on küsimusi või vajate abi, oleme alati abiks. Võite võtta ühendust telefoni, e-posti või live-chati kaudu, mille leiate veebilehe paremast alumisest osast.