Garantii ja klienditeenindus

Garantii

Kõik meie tooted on varustatud 24 kuu garantii nii era- kui ka äriklientidele.

Mida hõlmab garantii?

  • Tehase defektid
  • Puuduvad osad nõudmisel
  • veo ajal kahjustatud kaup (kui see ei ole kliendi süü)

Mida garantii ei hõlma?

  • Loomulik amortisatsioon
  • Kliendi poolt tekitatud kahju (kukkumine, väärkasutus, muudatused jne).

Kuidas esitada garantiinõue?

  1. Saada meile e-kiri support@helente.ltkoos teie tellimuse numbri, toote probleemi ja võimalike fotode või videotega.
  2. Meie meeskond vastab samal päeval (kui saame taotluse tavalisel tööajal).
  3. Kui probleem kuulub garantii alla, hoolitseme kogu protsessi eest, kaasa arvatud tasuta saatmine ja remondi või asendamise kulud.
  4. Klient ei pea millegi pärast muretsema – me katame kõik.

Klienditeenindus

Oleme uhked oma klienditeeninduse üle ja püüame alati aidata tasutaolenemata sellest, kas olete ostnud väikese osa või täieliku simulaatori.

Tehniline tugi – Kui teil on küsimusi toote, selle paigaldamise või kasutamise kohta, võtke meiega ühendust – me aitame teid!

Toetus võtmevalmiduse simulaatoritele – Kui olete meilt ostnud täieliku simulaatori, pakume teile kaugtuge ja veebipõhist hooldust ilma lisakuludeta.

Kui teil on küsimusi või vajate abi, oleme alati abiks. Võite võtta ühendust telefoni, e-posti või live-chati kaudu, mille leiate veebilehe paremast alumisest osast.