See võib tunduda väikese asjana, aga rooli õige asend muudab tohutult palju – nii mugavuse, juhitavuse kui ka haarduvuse osas. Siin on mõned asjad, millele tähelepanu pöörata:

Kõrgus – lenkstang peaks tunduma loomulik. Mulle isiklikult meeldib, kui lenkstang on umbes lõua kõrgusel. Teistele meeldib, kui see on veidi madalam või kõrgem – aga kui see tundub imelik, on midagi valesti.
Nurk – see on oluline. Seadeldis peaks võimaldama nurka reguleerida. Kui lenkstang on täiesti tasane ja istud sirgelt, hakkavad mõne aja pärast randmed valutama. Seadke end veidi kallet, et käed ja randmed toetuksid loomulikult.
Kui istud lamavas, "valemi" stiilis asendis, siis on sirgem lenks parem.
Kaugus – kiirtest: siruta käed ette, aga ära hoia õlgu pinges. Randid peaksid loomulikult lenkstangi peale langema – see on sinu alguspunkt. Reguleeri asendit lähemale või kaugemale, kuni leiad pikemate treeningute jaoks kõige mugavama asendi.
Kõige tähtsam on see, et sa peaksid suutma tundide kaupa ebamugavustundeta sõita. Kui midagi tundub valesti, siis see ongi nii.
Kas otsid varustust, mis võimaldab sul lenkstanget ideaalselt reguleerida? Tutvu meie Helente alumiiniumprofiilist raamidega – reguleeritavad, tugevad ning mugavuse ja jõudluse tagamiseks disainitud.



Kuidas Sim Racing'i seadmes monitore õigesti reguleerida
Moza vs Simagic – kumb sobib sulle?